Štítky: těhotenství

cvičení v těhotenství - posilování stehen 0

Cvičení v těhotenství – posilování stehen

V tomto díle našeho seriálu Cvičení v těhotenství se zaměříme na další problematickou partii – stehna. Před posilováním stehen nezapomeňte na rozehřátí svalů – třeba tady. FacebookGoogle+E-mailPrintPinterest

cvičení v těhotenství - hýždě a boky 0

Cvičení v těhotenství – hýždě a boky

V tomto díle našeho seriálu Cvičení v těhotenství se zaměříme na hýždě a boky. Tyto partie jsou často u mnoha nastávajících maminek problémové, protože se v nich ukládají tukové zásoby a svaly naopak ochabují....

cvičení v těhotenství - břišní svaly 0

Cvičení v těhotenství – břišní svaly

V tomto díle našeho seriálu Cvičení v těhotenství se zaměříme na břišní svaly. Ukážeme si, jak zmírnit jejich povolení i které břišní svaly v těhotenství neposilovat. FacebookGoogle+E-mailPrintPinterest

cvičení v těhotenství - paže a ramena 0

Cvičení v těhotenství – paže a ramena

V tomto díle našeho seriálu Cvičení v těhotenství se zaměříme na paže a ramena, abychom předcházely bolestem v zádech, obzvláště mezi lopatkami. Před samotným posilováním nezapomeňte na zahřátí svalů – třeba tady.   FacebookGoogle+E-mailPrintPinterest

zahřátí před cvičením 0

Cvičení v těhotenství – zahřátí před cvičením

V tomto díle našeho seriálu se zaměříme na zahřátí těla před samotným cvičením. Rozehřátí (takzvaný Warm-Up) zvyšuje tepovou i dechovou frekvenci, rozsah pohybu a připravuje na cvičení nejen svaly, ale i celé tělo. FacebookGoogle+E-mailPrintPinterest

cvičení v těhotenství - prsní svaly 0

Cvičení v těhotenství – prsní a mezilopatkové svaly

V tomto díle našeho seriálu cvičení v těhotenství se zaměříme na prsní a meziobratlové svaly. Posilování prsních svalů je pro těhotné a kojící maminky důležité, protože podporuje laktaci – zvyšuje tvorbu mléka. FacebookGoogle+E-mailPrintPinterest

Cvičení v těhotenství - krční páteř 0

Cvičení v těhotenství – krční páteř

V prvním díle našeho seriálu cvičení v těhotenství se zaměříme na krční páteř. Ukážeme si, jaké je správné držení těla při cvičení, jak cvičit na protažení krční páteře a které pohyby nedělat. FacebookGoogle+E-mailPrintPinterest

cvičení v těhotenství 0

Cvičení v těhotenství – úvodní díl

Milé maminky, připravili jsme pro vás videoseriál cvičení v těhotenství. Lekcemi vás bude provázet Aneta Voznicová – maminka tříletého Toníka a roční holčičky Lindy, která i svoje třetí těhotenství neustále tráví v pohybu. Nejenže...

Google+

Používáme cookies pro zlepšení našich služeb a jsme povinni Vás o tom informovat. Používáním stránek souhlasíte s použitím cookies.. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close